Pneumatik og Hydraulik kan man også sælge

Som jeg skrev for ikke så længe siden, så kommer der mange kunder til for øjeblikket og det er kun herligt. Og det er meget forskellige kunder, hvilket faktisk og så gør arbejdet mere spændende. Der er store og små virksomheder i blandt samt webshops og B2B virksomheder.

Fritz Schur Teknik, der sælger pneumatiske og hydrauliske komponenter og løsninger, er en B2B virksomhed og indgår i koncernen Fritz Schur Technical Group. Løsningerne sælges især til industrivirksomheder inden for vindmølleindustrien, men også andre industrivirksomheder og procesvirksomheder er i målgruppen.

For et års tid siden fik FST ny website, men trafikken og resultaterne er udeblevet efter skiftet. Derfor blev vi hyret ind. Her kan du se den flotte hjemmeside:

Vi har lavet en SEO turn-around, som vi plejer at sige det. Det betyder, at vi har gennemført følgende for FST:

  1. Grundig og omfattende teknisk og indholdsmæssig analyse
    Det første er altid at finde ud af, hvor udgangspunktet er med hensyn til det tekniske setup af siden og af det indhold, der er på siden. Denne analyse munder ud i en række tiltag, der skal tages først på siten. Det kan f.eks. være:

    • At forbedre hastigheden
    • At gøre siden sikker (SSL/https)
    • At rydde op i redirects
    • At rydde op i sitemaps/noindex/robots.txt
    • At slette tyndt indhold
    • At lægge indhold sammen
  2. Søgeordsanalyse
    En søgeordsanalyse er stadig vigtig og helt grundlæggende for SEO. Vores søgeordsanalyse er altid opdelt i to; én der omhandler søgeord, hvor der kan opnås hurtige resultater inden for 60-90 dage og én, der omhandler mere langsigtede mål for websiten.
  3. Optimering af indhold
    Efter søgeordsanalysen gik vi i gang med at optimere indholdet efter de vigtigste søgeord. Det er såkaldt on-site optimering og indeholdt blandt andet optimering af:

    • Title-tags
    • Meta-beskrivelser
    • Overskrifter
    • Brødtekst
    • Billeder
    • Interne links
  4. Linkbuilding
    Det sidste skridt er at skaffe links til hjemmesiden – et skridt vi er i gang med i skrivende stund. Vi har god erfaring med at fordele links mellem forsiden og så de vigtigste undersider vi har optimeret, hvor vi har vurderet at der kan komme meget trafik til. Mange underkender dette trin, men det er meget vigtigt.

Og resultaterne er da heller ikke udeblevet:

Skriv et svar